2016-2017 Akademik Yılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları ile Başvuru ve Kabul Takvimi

2016-2017 Eğitim öğretim yılında, üniversitemizin ücretli programlarına 24.04.2010 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 27561 sayılı “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans  ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” hükümleri uyarınca, yurt içindeki yükseköğretim kurumlarından yatay geçiş yoluyla öğrenci alınacaktır.

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı  
Yurt İçi Kurumlar Arası  Yatay Geçiş  Kontenjanları
Fakülte Program Puan Türü 2. Sınıf 3.Sınıf
Edebiyat Fakültesi Felsefe  TM-3 2* 2*
Tarih TS-2 2* 2*
Türk Dili ve Edebiyatı TS-2 2* 2*
Psikoloji TM-3 2*  
Mütercim Tercümanlık (Arapça) DİL-3 2*  
Mütercim Tercümanlık (İngilizce) DİL-1 2* 2*
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler TM-2 2* 2*
Ekonomi TM-1 2*  
Sosyal Hizmet TM-3 2* 2*
Uluslararası İslam ve Din Bilimleri Fakültesi İslam ve Din Bilimleri YGS-4 2* 2*
* 2016-2017 akademik yılında  Felsefe, Tarih, Türk Dili ve Edebiyatı, Mütercim Tercümanlık (Arapça), Sosyal Hizmet ve İslam ve Din Bilimleri programı için  eğitim öğretim ücreti yıllık KDV dahil 17.820 TL , Psikoloji, Mütercim Tercümanlık (İngilizce), Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler ve  Ekonomi programı için 21.060 TL olup 10 taksit yapılır, peşin ödenirse %6 indirim uygulanır. Müteakip yılların eğitim öğretim ücreti Üniversite Mütevelli Heyeti tarafından belirlenir.


Kabul Koşulları

Yüksek Öğretim Kurulu tarafından düzenlenerek, 24.04.2010 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan 27561 sayılı “Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans  ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik”te yer alan kabul koşullarına göre değerlendirme yapılacaktır. İlgili yönetmeliğe ulaşmak için tıklayınız.

 

Başvuru İşlemleri Hakkında Açıklamalar

- Aşağıda belirtilen “Başvuru İçin Gerekli Belgeler”in taranmış örneklerinin ogrenciisleri@29mayis.edu.tr e-mail adresine gönderilmesi suretiyle başvuru tamamlanacaktır.
- Adayların Üniversitemize şahsen gelmeleri gerekmeyecektir.
- Yatay geçişle yerleştirilen öğrencilerin intibakları sonucunda öğrenciler yarıyıl/yıl kaybı yaşayabilirler.
- Adayların e-posta adresinin aktif olarak kullanılır olması gerekmektedir.
- Eksik belgeyle yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Posta ile başvuru kabul edilmeyecektir.

 

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Başvuru formu ve bir adet fotoğraf
2- Nüfus cüzdanının aslı (fotokopisi alındıktan sonra iade edilecektir)
3- Halen kayıtlı öğrenci olduğuna dair yeni tarihli belge
4- Üniversiteye kayıt yaptırdığı yıla ait merkezi yerleştirme puanını gösterir belge
5- Öğrenim gördüğü yükseköğretim kurumundan alacağı onaylı transkript (kayıtlı olduğu programın öğrenim dili de belirtilmelidir)
6- Lise diplomasının fotokopisi (Yurtdışındaki liselerden mezun olan adayların lise diplomalarının noter onaylı Türkçe tercümeleri ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nden temin edecekleri Lise Diploması Denklik belgelerini eklemeleri gereklidir)
7- Öğrenim gördüğü programa ait ders planı ve ders içeriklerini gösterir onaylı belge
8- Öğrenim gördüğü yükseköğretim programında disiplin cezası almadığını gösterir belge

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı  
Yurt İçi Kurumlar Arası  Yatay Geçiş  Başvuru ve Değerlendirme Takvimi
11 Temmuz-29 Ağustos 2016 Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvurularının Kabulü
 01-02 Eylül 2016 Başvuru Belgelerinin İlgili Komisyonlarca Değerlendirilmesi
 05 Eylül 2016 Fakülte Yönetim Kurullarınca Karara Bağlanması
 06 Eylül 2016 Değerlendirme Sonuçlarının İnternet Sayfasında İlanı
 07-08 Eylül 2016 Asıl Adayların Kesin Kayıtları
 09 Eylül 2016 Yedek Adayların Kesin Kayıtları

Başvuru formu için tıklayınız.

Görüntülenme: 410 Yayınlanma Tarihi: 8 Ağustos 2016 Güncellenme Tarihi: 8 Ağustos 2016 07:23:18