İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ 2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA ÇİFT ANADAL PROGRAMINA KABUL EDİLEN ÖĞRENCİLER |
||
EDEBİYAT FAKÜLTESİ | ||
Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) (Kontenjan: 8) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
010616001 | Büşra COŞKUN | Psikoloji |
010317004 | Kadir ÇELİK | Tarih |
Psikoloji (Kontenjan: 10) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
010117003 | Esra YILGIN | Türk Dili ve Edebiyatı |
010116003 | Esra KÜTÜK | Türk Dili ve Edebiyatı |
010517011 | Elif GEVREK | Mütercim Tercümanlık (İngilizce) |
030317003 | Recep Onur KALAFAT | Sosyal Hizmet |
ULUSLARARASI İSLAM VE DİN BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | ||
İslam ve Din Bilimleri (Kontenjan: 6) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
010417007 | Beyza KAYA | Mütercim Tercümanlık (Arapça) |
010417013 | Büşra Nur ÜNAL | Mütercim Tercümanlık (Arapça) |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | ||
Ekonomi (Kontenjan: 11) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
030117002 | Halil İbrahim ÇİFTÇİ | Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ 2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILINDA YANDAL PROGRAMINA KABUL EDİLEN ÖĞRENCİLER |
||
EDEBİYAT FAKÜLTESİ | ||
FELSEFE (Kontenjan: 10) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
030117001 | Burhan Kerem ÖZDEMİR | Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
MÜTERCİM TERCÜMANLIK (İNGİLİZCE) (Kontenjan: 2) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
010616006 | Merve TAŞDELEN | Psikoloji |
PSİKOLOJİ (Kontenjan: 3) | ||
ÖĞRENCİ NO | ÖĞRENCİ ADI SOYADI | PROGRAMI |
010516008 | Ayşe Hümeyra SAMSA | Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ | ||
SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER (Kontenjan: 3) | ||
010217001 | Mert Muhammed SÖNMEZ | Felsefe |
010518002 | Mehmet Can ALIÇ | Mütercim Tercümanlık (İngilizce) |
010617027 | Maide Serra HANÇERLİ | Psikoloji |
SOSYAL HİZMET (Kontenjan: 3) | ||
010518005 | Sacide ÇİZMECİ | Mütercim Tercümanlık (İngilizce) |
010116014 | Seda UÇAR | Türk Dili ve Edebiyatı |