2025 - 2026 Akademik Yılı Öğrenci Kulüpleri Başvuru ve Güncelleme Duyurusu

Başvuru Tarihleri: 22 Eylül – 3 Ekim 2025

Yeni kulüp kurmak ve bilgilerini güncellemek isteyen öğrencilerimizin, aşağıdaki belgeleri eksiksiz bir şekilde hazırlayarak gerekli kişilerin ıslak imzaları ile Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’nın BE103 & BE111 numaralı ofislerinden birine, 3 Ekim 2025 mesai bitimine kadar elden teslim edilmesi gerekmektedir. Süreç hakkında bilgiye Öğrenci Etkinlikleri Yönergesinden ulaşabilirsiniz.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
  1. Öğrenci Kulüpleri Kuruluş/ Güncelleme Talep Formu (EK -2)
  2. Akademik Danışman Kabul Formu (EK - 3)
  3. Kulüp Faaliyet Bildirim Formu (EK - 4)
  4. Genel Kurul Sonuç Bildirim Formu (EK - 5)
  5. Kulüp Tüzüğü (EK -6)
  6. Kulüp Logosu (Varsa)

Detaylı bilgi için mlyigit@29mayis.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.

Başvuru Değerlendirme:
Başvurular, İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Öğrenci Etkinlikleri Değerlendirme Komisyonu tarafından değerlendirilecek ve başvuru sahiplerine sonuçlar bildirilecektir.

Önemli Not:
Başvuruların geç teslim edilmesi veya eksik belgelerle başvuru yapılması durumunda, başvurunuz değerlendirilmeye alınmayacaktır.

Görüntülenme: 140 Yayınlanma Tarihi: 17 Eylül 2025 Güncellenme Tarihi: 17 Eylül 2025 12:25:00